Äta i mörker

Igår var jag på tacokväll med tjejerna hos fina Emma. Otroligt trevligt. Vi lagade mat, kollade på handboll och spelade schlagerspel. Jag kan väl erkänna att jag kollade mer på handbollsmatchen är jag lagade mat, men jag vägde upp det genom att ta hand om disken istället. Stundtals skrattade jag så mycket att jag hade problem att hålla kvar mitt eget saliv i munnen.

Idag har jag varit i ishallen hela morgonen och är nyss hemkommen från SATS där jag kört min sjukgymnastik. Är nu uppe i 3 pass av veckans 4 och imorn kommer jag inkassera det fjärde då jag ska gå på bodypump.

Ikväll ska jag och Jocke ut på äventyr. Vi ska till en restaurang där man äter helt i mörkret. Ska bli väldigt spännande, men samtidigt skrämmande. Dom kan ju servera vad tusan som helst för ingen ser ju ändå vad dom ska äta. Som Jocke sa:

- Kanske inte ska ta på mig finskjortan ikväll, man lär ju spilla en del.

Tror jag redan nu ska gå och inventera min garderob efter kläder som jag inte är rädd om, men som jag ändå vågar visa mig ute i. Det ryktas att vi ska ut och dricka några glas efteråt och då måste jag se lite vettig ut iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0