Träningsmål 2011

På tjejmiddagen förra onsdagen skapades ”Träningsmål 2011”. Det innebär att var och en av oss har ett individuellt mål och på tjejmiddagen i maj ska alla redovisa sitt reslutat. De som uppnått sitt/sina mål går gemensamt till Wallmans salonger och gör en helkväll i mitten av maj. Mitt mål är att träna 4 gånger/vecka. Vi har bestämt som så att halkar man efter en vecka kan man ta igen det veckan efter, t ex om jag tränar 3 gånger ena veckan kan jag träna 5 gånger nästa vecka för att ta igen. Jag kommer att räkna min sjukgymnastik som 1 pass då det tar strax över 1 timme och innehåller både styrkeövningar och en konditionsdel.

Jobbet är igång som vanligt efter all ledighet, men som tur är har jag semester redan nästa vecka då jag ska till Sälen med familjen och åka skidor. Tänker så jag inte går alldeles för hårt ut efter jul- och nyår.

Jocke fyllde år förra torsdagen och då kom hans föräldrar upp för lite firande. Vi (eller ja, mest Jocke) ställde till med en trerätters middag med bubbel och vin. Det enda jag var inblandad i var dukningen och efterrätten. Och disken såklart. Alltid lika trevligt att få besök och på lördag är det min tur då mamma, pappa och hundarna kommer upp för att få en paus i bilkörandet till Sälen som vi fortsätter mot på söndag morgon. Mysigt! Kanske redan nu måste börja filura på maten…

Fick förresten ett mail från CSN i förra veckan om att jag kunde gå in på ”Mina Sidor” för att se aktuell studieskuld. 144 000 kr i runda slängar. Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0