Utebliven träning

Idag hade jag planer på att gå på det jobbigaste crosstrainingpasset ever, men så blev det inte. Igår när jag kom hem från gymmet började näsan rinna. Jag blundade lite för det, men Jocke var inte av samma åsikt. Vem vann? Jo, Jocke. Jag är täppt i näsan och det snoret som inte kommer ut åker istället upp i huvudet och får hela huvudet att svälla. Blir tufft att få till fyra pass den här veckan, men jag har planerat att köra ett sjukgymnastikpass på lördag och bodypump på söndag för nog borde jag vara bättre redan imorn?!

Idag var det så förbannat kallt i ishallen, jag har inte tinat än och det var två timmar sen jag gick av isen. Förhoppningsvis beror det på att jag inte varit i ishallen på två veckor och glömt hur temperaturen är där, men dessvärre tror jag att det beror på att det är så kallt ute.

Igår beställde jag ett gäng disneyklassiker på discshop.se. Jag har fått ett mail om att dom lagt paketet på lådan så har jag tur får jag det på måndag, sen ska jag leta fram barnet hos mig, mysigt!

Nu ska jag kolla på hotellen jag fått rekommenderade i Berlin till vår resa i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0