Fredag

Fram till alla kom tillbaka från semestern har jag varit ordentligt avundsjuk, men nu när alla är tillbaka och jag inser att jag faktiskt är en av dom få som har semestern framför mig kan jag inte förstå hur jag ens kunde vara lite avundsjuk. Jag har idag och måndag kvar sen har jag semester i 3 veckor. Schemat är fullspäckat, precis som vanligt, så jag kommer behöva semester efter semestern, men vem behöver inte det?! Hela veckan har det varit så fantastiskt mycket på jobbet att jag känt mig lite matt och inte haft orken att göra det där lilla extra. Idag känner jag mig pigg och stark och hoppas på att kunna fixa det jag tänkt på hela veckan. I onsdags blev det förresten en mycket spontan och fantastisk AW. Jag började med mat och häng på Tegelbruket i Täby centrum med två syrror på jobbet för att sen fortsätta på Trädgården på Söder med en gammal kompis hemifrån. Jag somnade inte förrän vid kl 02 så jag var lagom pigg när klockan ringde igår. Med anledning av det blev det träning efter jobbet och tidig sänggång för mig igår, vilket faktiskt hjälpte för idag känner jag mig pigg. Det vankas avslutningsfika för en av sjukgymnasterna idag och jag kommer längta till lunch och fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0