Tjejmiddag

Som ni säkert förstått är vi ett gäng på 8 tjejer som träffas första onsdagen i varje månad och äter middag hemma hos varandra. Ikväll var det Hannas tur. Hon bjöd på supergod hemmagjord krämig potatissallad, kycklingsfilé, sallad och hemmagjort knäckebröd. Till efterrätt fick vi hemmagjord glass, mums!

Om 1 vecka packar jag väskan inför Gotland som bäst. Jag har en del att kolla upp inför det, framförallt partystassen. Jag har tänkt i någon veckas tid nu att jag kan ha min ena långklänning, men sen så idag funderade jag på det där och insåg att just långklänning kanske inte är det bästa när man är ute och dansar och springer med tanke på att långklänning för mig verkligen blir lång då jag är ganska kort i förhållande till måtten en långklänning är sydd för. Jag får fundera om, leta i garderober och eventuellt köpa lite nya kläder.

Är hyfsat trött ikväll och har haft problem att komma upp på morgonen de senaste två veckorna så jag tror minsann att jag ska sova nu.


Gotland 2010. I år utökar vi med tre personer, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0