Äntligen fredag!

När jag sprang Vårruset och Scaniafemman kändes 3 km så ofantligt lätt, men inte idag. Jag gav mig av till Ensta krog efter jobbet idag för att öka distansen till 3,75 km. Redan från första metern kändes det hur tungt som helst. Jag tog mig i mål, men inte mycket mer. Det som är konstigt med mitt knä just nu är att när jag inte springer känns det konstigt och "kluckar" när jag går och när jag springer känns det hur bra som helst. Det har blivit omvänt på nåt sätt, men det viktigaste är ändå att smärtan inte kommit tillbaka ännu. Sitter på bussen på väg hem från jobbet. Kan skatta mig lycklig som valde en löptur innan hemfärd då jag svettas som en flodhäst OCH har träningskläder på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0