Helvetesdag

Idag har varit en gräslig dag. Det började med att jag vaknade med ett huvud tyngre än bly, vilket innebar att jag inte kom till jobbet förrän 8.30. Redan när jag kom dit insåg jag att det skulle bli en hektisk dag, utöver det vanliga. Jag skulle vara samordnare för hela huset, hinna med en utflytt, utflykt, arbetsterapeutinsatser som står på kö, dokumentation, attestering av löner inför månadsslut OCH vara i ishallen kl 15.30. Jag missade hjälpmedlen till utflytten, hann inte vara med på utflykten, hann inte dokumentera, blev inte klar med attesteringen, hann inte med något från kölistan. Det enda jag hann med var att bemanna. Åt lunchen (en macka) vid datorn och kom för sent till ishallen. Jag har nu varit tillbaka på jobbet en stund och är på väg, flera timmar försenad, till den månatliga tjejmiddagen. Har inte ätit sen lunch så det ska bli gott med mat och trevligt med lite sällskap. Sen gjorde jag bort mig också, men det hoppas jag att cheferna har överseende med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0