Världsmästerskap

Under hela förra veckan var jag förkyld och var både hes och hostig. Det medförde att jag inte kunde träna och det var precis att jag orkade ta mig till och från jobbet. Hostan har medfört en spricka i ett revben eller sammandragna muskler, vilket det är är fortfarande lite oklart. Det jag vet är att jag har ohyggligt ont och har därför inte kunnat träna den här veckan heller. Det börjar bli måttligt kul nu.

Trots att jag inte var på topp under förra veckan anordnade jag fredagspub på jobbet. Det var en uppskattad tillställning trots att uppslutningen inte var den största, men vi som var där hade superkul och jag var inte hemma förrän kl. 02.45.

Vi är ett gäng på fyra par som kör "Halv åtta hos mig". Förra torsdagen var det premiär och då var det Emma och Kristofer som stod för värdskapet. Det var både trevligt och gott. I torsdags var det min och Jockes tur. Efter kvällen var i nöjda, men frågan är hur nöjda våra gäster var. Vi kör poängsättning genom att varjepar mailar in en poäng till en mailadress som öppnas under sista middagen. Vill att det ska vara den veckan snart för jag är väldigt förväntansfull!

Idag har jag äntligen haft möjlighet att titta på skid-VM och skidskytte-VM. Det har varit så dumma sändningstider under veckorna då jag jobbar till kl. 16.30 och jag har inte lyckats hitta alla tävlingar på svtplay så jag har verkligen inte sett nånting. I morn är det dags för herrarnas 5-mil och då kommer jag sitta som klistrad framför tv:n

Igår var jag och Jocke och åt på Oljebaren. Vi var nog det minst sociala sällskapet där. Vi var så trötta efter veckan och sa inte många ord till varandra. Vi åt middagen på 40 minuter, tog oss hem och somnade innan vi ens hunnit lägga oss ner.

Idag är jag betydligt mycket piggare och lite sugen på utgång. Om det inte blir utgång kanske det blir några drinkar på nåt trevligt ställe.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad sägs om en "Halv åtta hos mig" fast hos dig den 30 mars? Jag ska nämnligen på utbildning i Vällingby på onsdagen och en annan utbildning inne i stan på torsdagen. Tänkte höra vad du säger om en trevlig middag tillsammans och en liten övernattning för mig del....?



Kramar

2011-03-10 @ 11:51:47
URL: http://maddelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0