Födelsedagspartaj

Idag vankas det födelsedagspartaj för Nadine, men först ska det bli middag och rosé med Jocke och hans brasilianska kollegor. I morse var jag i ishallen. Härliga vanliga lördag, vad skönt det var att smaka på lite gamla rutiner. Mina barn har vuxit på bara några veckor, känner knappt igen dom. Vad härligt det är att komma till ishallen. Inser efter varje uppehåll hur mycket jag faktiskt älskar konståkningen. Jag har under hela min aktiva karriär sagt att jag aldrig ska bli tränare och nu är jag där. Visserligen skulle jag ju aldrig flytta till Stockholm heller och det sket sig också. Igår sprang jag 2,5 km igen. Det kändes lite i knäet första kilometern, men det gick faktiskt över och det gick väldigt bra. Smittosam blev 1 minut bättre än förra gången, good work! Dock känns det desto mer i knäet idag. Nu blir det dusch och styling innan middagsgästerna kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0