Mobilbloggande

Jag är så fantastiskt oteknisk att det tog mig nästan 1år att förstå hur jag bloggar på mobilen. Visserligen heter det ju bättre sent än aldrig, men kom igen. I lördags var jag på födelsedagspartaj. Vilka fina vänner jag har! Först var vi på Undici och skakade loss, men alla ville inte stanna och dom som bor åt mitt håll drog vidare till Trädgår'n på Söder så jag hakade på dom med tanke på hur mörkrädd jag är. Igår var jag och Jocke ute på Drottningholm och spatserade runt och åt glass. Planen var att åka till Hornbach i Slagsta för att fylla på gasol till grillen. Då Jocke älskar vatten och båtar var vägen över till Slagsta given; Ekeröfärjan. Jag var trött efter födelsedagsfirandet och hade en mage som var köttad av mensvärk så jag sov hela vägen över. När vi kom hem grillade vi och fyllde våra magar med mat innan vi begav oss till Kungsträdgården för Rix FM Festival. Många av dom som var där var där för att lyssna på Eric Saade, men inte jag. När Martin Stenmark entrade scenen började mitt hjärta slå lite extra. Han är manlig, har en fantastisk röst och är riktigt good looking för sin ålder. Efter helgens äventyr var det otroligt svårt att ta sig upp när klockan ringde i morse. Jag sitter fortfarande på bussen och kommer inte vara på jobbet förrän vid 8.30, en tinne senare ön vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0