Shopping, tacomys och tjejsnack

Igår var det fredagspub på jobbet. Det var fantastiskt trevligt, men jag vaknade med världens huvudvärk och ett borttappat örhänge. Örhänget var ett sånt där utan plopp och dom är ju så lätta att tappa även utan alkohol i kroppen, gah! När jag till slut kom upp ur sängen idag åt jag lite frukost och fixade till mig för att sen dra mig inåt stan. Jag skulle egentligen bara köpa några saker på Glitter då en kompis jobbar där, men det blev mer. Jag köpte två koftor, en söt mjölkkanna, presenter till lillebrors familj och halsband och två sjalar på Glitter. Jag som skulle snåla den här månaden... Jocke är iväg och åker båt hela helgen så jag passade på att hänga med mina fina tjejer. Jag har ätit tacos, tjejsnackat och bebismyst hos Emma hela kvällen. Har ställt klockan på 06.45 för att tvätta kl 7-10. Jag tänkte passa på att städa lite samtidigt innan jag åker till jobbet några timmar och sen till Västerås för att hälsa på lillebror. Dags att lägga huvudet på kudden och sluta ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0