Event på Glitter

En av mina (enligt mig) bästa kompisar är butikschef för en av Glitters butiker. Ikväll hade hon och hennes tjejer ordnat med ett event som skulle handla om hår. Dom hade lite bubbeldricka och snacks, en frisör i butiken och så fick man 25% på allt man handlade.

Jag köpte en födelsedagspresent, en söt håraccessoar som jag ska ha på nästa veckas middag och ett par tunna tumvantar som jag kan ha även när jag använder min iPhone. Jag såg en fin poncho, en brosch och en väska som jag gärna skulle köpa, men måste hålla lite i mina pengar just nu.

För att kunna gå på det här lilla eventet bokade jag faktiskt av min träning. Jag ska försöka leva efter "varje dag är en ny dag" och idag tycker jag att jag gjorde det. Jag avbokade träningen för att visa att jag bryr mig om en av mina vänner.


Mina nya vantar är till skillnad från dom här svarta, gråa och vita, men ser annars likadan ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0