Monki

I fredags var det AW med några av dom finaste tjejerna. I väntan på att alla skulle sluta upp gick jag in på Monki i Skrapan. Det är väldigt varierat om jag hittar något eller inte, men i fredags hittade jag massor med plagg som jag provade. Jag hittade bland annat en fin grön klänning, men den var lite för stor. På något sätt önskade jag att den skulle suttit bättre så jag kunde motivera mig själv att köpa den då den var en fin klänning som inte var svart, men det gick inte. Då jag var ensam och inte fick kontakt med någon expedit kunde jag inte prova en mindre storlek.

Igår var jag på tävlingspremiär i Västerås med tjejerna. Det blev storslam; 1:a, 2:a och 3:a. Solna Konståkning visade vilka som är farliga den här säsongen! Då min bror och hans tjej bor i Västerås flirtade jag lite med dom så vips så var Jonas, Veronica och lilla Loke i ABB Arena. Under dom timmarna som vi sågs hann jag med både blöjbyte och bebiskräk, mysigt!

När jag kom hem stod Jockes syster i vår hall och fixade sitt hår, i den gröna klänningen från Monki som jag så gärna vill ha. Hon hade en XS och då insåg jag att jag nog skulle tagit mig tid till att prova en S. Av den anledningen blev dagens uppdrag att ta mig till Monki och prova den gröna klänningen i storlek S. Den satt mycket bättre, men jag kunde inte riktigt röra mig som jag ville så den fick stanna kvar i affären. Istället lyckades jag hitta en fin kofta på H&M och söta strumpor på Gina Tricot.


Den gröna klänningen som aldrig fick följa med mig hem...


Övre: En söt klänning från Monki som fick följa med hem i fredags





Nedre: Vit fin spetsblus som också följde med hem i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0