Två månader kvar

Idag är det två månader kvar till julafton och vad passar då bättre än att klicka hem lite julinredning? Jag var inne på nordljus.net och klickade hem ett par fina kuddfodral och åtta nya glöggmuggar.

Jag brukar alltid vara ute i god tid med julklapparna just för att jag tycker att det är så mysigt med julen. I år är jag inte riktigt där ännu. Jag har visserligen köpt julklappar till de minsta i familjen, men alla andra är kvar. Det har varit lite prat på jobbet om huruvida man köper många och/eller dyra julklappar och till vilka man köper. Jag/vi köper inte så dyra julklappar, men vi köper många. Vi köper till mina syskon och deras respektive, till min brorsson och styvbrorsdöttrar, till Jockes syster och hennes pojkvän, till mina föräldrar, till Jockes föräldrar, till min farfar, till Jockes mormor och Jockes farmor.

Jag har köpt till lilla Loke och till tjejerna, men alla andra är kvar. Vi har alltså 13 julklappar kvar och det är bara två månader kvar. Hur ska detta gå? Vi tänkte ge oss ut på jakt nästa helg den 5-6 november i hopp om att få många klappar inhandlade. Åh, jag verkligen älskar julen!


Jag hade svårt att bestämma mig för färgen, men det blev röda med vita prickar på


En grön liten söt låda som jag skulle vilja ha i köket och lägga vita ljus i



Ännu mer söt förvaring att ha i köket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0