Vrålarg

Jag är arg, vrålarg, skitförbannad!

Det finns många saker man säger "det värsta jag vet är ..." så det ska jag inte säga, men något som jag tycker är väldigt jobbigt och blir väldigt irriterad över är när människor inte tar sitt ansvar, inte engagerar sig och har noll och ingen framförhållning.

Jag har en inre stress som bor i mig och det känns som om den är där för att stanna. Ibland tvivlar jag på mig själv och min egen förmåga och det gör mig svag och förvirrad. Just nu är jag inne i en sån period och det är inte särskilt roligt.

Nej, med det här inlägget vill jag egentligen bara uppmana alla att ta sitt ansvar, vara engagerad och HA FRAMFÖRHÅLLNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0