New York

Förra sommaren när jag fyllde år fick jag en fantastiskt fin present av Jocke, en resa till New York. Vi har skjutit på resan flera gånger, men nu ÄNTLIGEN har vi bokat resan.

Jag och Jocke har egentligen aldrig rest tillsammans. Jag tycker inte om sol och värme. Jag tycker inte om att titta på kultur och historia. Ja, alltså det är ju typ alla resor man kan göra. Det ska bli kul att få åka på en resa tillsammans, bara vi två.

Många av mina kompisar som har varit i New York har ett starkt modeintresse och längtar efter shoppingen. Jag längtar också efter shoppingen, men mer efter lite udda träningskläder och löparskor än chica klänningar och handväskor. Jag ser redan framför mig hur jag måste rensa bland mina vanliga kläder för att få plats med alla nya träningskläder.

Vi har börjat prata lite smått om vad vi vill se och uppleva när vi är där. Vi är väl inte riktigt på samma linje, ännu, men det kommer. Jag försöker övertala Jocke att gå med på en musikal, men han är inte så värst taggad. Det är synd att dom inte spelar hockey i juni. Det hade varit mycket lättare att enas om en aktivitet då.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är avis på er. Men jag vågar som sagt inte flyga ju:))

2012-02-24 @ 06:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0