2011/2012

Nyårsafton firades hemma tillsammans med Jockes bästa kompis hemifrån och hans flickvän. Vi lagade mat, spelade spel, spanade inredningstips och snicksnackade hela kvällen. Eller ja, fram till klockan 23.25 när jag kom på den briljanta idén att åka till Söder och möta upp med några av mina tjejkompisar och deras män. Jag hade lite strul med taxibeställning då jag snurrade till allt, men kl. 23.59 stod vi på Skanstullsbron tillsammans med mina tjejkompisar och deras män och ett gäng till och tittade på fyrverkierier och skålade i bubbel.

Under nyårsmiddagen skrev vi ner förväntningar inför/under 2012 och mål med/under 2012. Vi la ner pappret i separata kuvert med ens adress på. I slutet på 2012 kommer jag köpa frimärken och posta dessa kuvert och då är det upp till bevis om jag, och de övriga i sällskapet, lyckats införliva det vi trodde i början på året.

Den finaste nyårshälsningen jag fick var den från lilla Loke, genom bror min. Det var ett foto där Loke har på sig pälsmössan han fick av oss i julklapp.


Världens sötaste lilla Loke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0