BADASS Fridhemsplan

Ja, nu är vi igång, BADASS Fridhemsplan. Vi är tre från förra omgången BADASS som valt att utmana Team Stockholm i BADASS omgång 2. Till vårt lag har vi fått en fjärde deltagare, nämligen Jocke. Jag har lyckats övertala honom och han tycker det är roligt!
 
Den här omgången är det några övningar som är utbytta och det finns framförallt en övning jag har lite problematt få till, nämligen "Turkish get up". Jag har bara 8 kg, men det är inte jobbigt samtidigt som jag inte kan ta tyngre för då kommer jag inte upp. Måste nog konsultera Miss Bibik.
 
Vi började förra veckan och har hunnit med 4 pass. Vi har under dessa pass hunnit gå igenom alla övningar så nu är det bara att tuta och köra. Hittilss har jag imponerat lite påmig själv då jag lätt som en plätt (i min mening) tog 80 kg i squats och 100 kg i boxsquats. Som jag känner nu kommer jag kommer kunna öka en hel del i mina mått mätt och det känns skitbra!
 
Team Stoockholm, watch out, Team Fridhemsplan is on fire!
 
Nu blir det till att träna i "smyg"
Foto: Magdalena Bibik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0