BADASS Bibik #12

Lagom till morgondagens pass skriver jag om fredagens pass. Eller jag kommer inte redovisa några resultat eller övningar då mitt guldfiskminne inte sträcker sig så långt utan ni får hålla er till efter morgondagens pass.
 
Jag har svårt att förstå att det bara är 2 veckor kvar av BADASS Bibik. Helt otroligt vad snabbt 6 veckor har gått. Jag kan redan nu konstatera att jag inte kommer kunna uppnå mitt mål att klara 5 chins. Jag ska vara glad om jag klarar 1. Däremot har jag och två av dom andra lagmedlemmarna bestämt oss för att köra själva fram till jul och då kanske jag kan ha som mål att klara 2 st.
 
Jag känner mig starkare, jag känner mig piggare men det är först om 2 veckor jag kan göra riktiga jämförelser  vad gäller styrka, dock kan jag konstatera att jag tycker att styrketräning är så mycket roligare än jag vågat tro på. Det är som ett gift jag inte vill vara utan. Synd att inte Jocke är särskilt intresserad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0