BADASS Bibik #13

Då var näst sista veckan igång. I måndags provade jag på SATS nya pass "Grit PLYO". Passet från helvetet. Fy fasen vad jobbigt det var. Med anledning av det hade jag gräslig träningsvärk i rumpa och vader och därför valde jag att avstå att träna benen idag. Det blev ett bra pass ändå med personbästa i handstående pushups.
 
Dagens pass:
  1. Kettlebell swing, 3x15 reps, 32 kg. Varvades med 3x16 reps kettlebell clean. Den här kombinationen passar mig bra då jag skonar händerna ganska mycket och kan därmed ge lite mer på andra övningar senare in i passet.
  2. Chins med hopp, 3x4 st. Det känns verkligen som en omöjlig uppgift, men skam den som ger sig!
  3. Axelpress 3x6 reps 40 kg.
  4. Toes to bar. 20 reps, 12 reps, 10 reps. Idag satte händerna stopp för mig igen, j*vla skit.
  5. Handstående pushups 30 reps, 45 reps, 50 reps. Första passet gjorde vi i laget TILLSAMMANS 98 handstående pushups, idag gjorde jag 125 reps själv.
  6. Plankan 3 minuter. Hade kunnat stå längre, men kände mig stressad då det var dagens sista övning och jag har mycket på jobbet.
På fredag blir det ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0